Переробка шин – актуальна проблема, з якою стикається сучасне суспільство. Незважаючи на те, що покришки є невід'ємними частинами автомобілів та іншої техніки, їхня переробка досі викликає певні складнощі. Однією з причин цього є складність самих шин.
По-перше, покришки складаються з декількох шарів різних матеріалів, таких як гума, текстильні волокна, сталеві шини та інші. Їх поділ та переробка вимагають особливих технологій та обладнання, які не завжди доступні для малих підприємств. Крім того, різні компоненти покришок мають різну міцність та хімічний склад, що ускладнює їх подальшу переробку.
По-друге, велика кількість відпрацьованих покришок створює проблему їх зберігання та транспортування. Їх обсяг займає багато місця та веде до забруднення навколишнього середовища. Позбавлення відпрацьованих покришок вимагає значних витрат на їх збирання, транспортування та утилізацію. Це може бути обмежено фінансовими ресурсами або нестачею пунктів збору та переробки покришок.
Нарешті, недостатня поінформованість людей про необхідність та можливості переробки покришок також є однією з причин низького ступеня їхньої переробки. Багато людей просто не знають, що шини можна переробляти, а не викидати. Ця проблема може бути подолана шляхом проведення інформаційних кампаній та підвищення суспільної поінформованості про проблему переробки покришок та її користь для довкілля.
Причина | Опис |
---|---|
Відсутність спеціальних установок | Для переробки покришок потрібні спеціальні установки, яких не вистачає |
Складність процесу | Переробка покришок є складним технологічним процесом, який потребує висококваліфікованих фахівців. |
Відсутність вигідного ринку збуту | Підібрати вигідний ринок збуту перероблених покришок досить складно, через що багато компаній не бачать сенсу у переробці |
Відсутність стимулів | Деякі країни допускають спалювання покришок, через відсутність стимулів переробляти їх |
Чи можна переробити покришки?
В Росії переробка шин є пріоритетним способом утилізації шин. Відпрацьовані автошини є небезпечним видом відходів 4 класу небезпеки та підлягають обов'язковій утилізації.
Чому заборонили використовувати шини?
Чому за покришки у клумбах тепер штрафують? Відповідно до 12 розділу ГОСТу «Шкідливі речовини. Класифікація та загальні вимоги безпеки», автомобільні покришки – відходи IV класу небезпеки. Це означає, що вони завдають «безповоротної шкоди» довкіллю.
Чи можна їздити на гумі понад 10 років?
Фахівці та досвідчені автовласники сходяться на думці, що їздити на одних шинах більше 10 років не варто. Гума піддається як механічному впливу, а й впливу чинників довкілля – у результаті з часом знижуються експлуатаційні якості шин.